tisdag 24 maj 2011

Regn och rusk

Har inte bloggat sedan tisdagen pga att ínternätanslutningen i Dragsfjärd inte var den bästa, eller min mokkula trivdes inte riktigt där. Veckoslutet var helt awsome! träffade Annapanna från fredag tills idag då jag kom tillbaka till Åbo. På Freda gjorde vi inget speciellt, hängde bara med lite av hennes kompisar. På lörda så solade jag hos Anna tills hon slutade från jobbet, efter det for vi ut och åka en sväng innan vi fixade oss klara för kvällen, då träffade vi lite av Annas kompisar, och var på en hemmafest :)  På sönda var det jättefint väder och vi låg och stekte vårt fläsk i solen i flera timmar, vi tog till och med ett dopp i havet, årets första! Vattnet var nog kallt fortfarande, men jag tyckte inte det var såå farligt.  Igår så chillade vi bara, lagade mat och såg på film och sånt. Nu väntar jag med stor iver på torsdagen då Anki,Anna och Hugo anländer - har saknat er så! Nu skall jag börja städa min lägenhet så att jag har bara att fara hem efter tenten i moron, ha det bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar