torsdag 23 januari 2014

Packat och klart

...eller så inte, skall snart slänga ner lite saker i min bag och försöka klura ut hur i all världen jag skall få mitt täcke samt kläder för fyra dagar in i en och samma väska. Det är alltså UK dags, och bussen mot Lärkkulla startar halv sex från aurelia, så hoppas mitt väskproblem är löst till dess. UK kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, eftersom det var där jag träffade en av dom finaste människorna jag har känt, honom och många många fler. Direkt då man stiger in genom dörren till aulan så förändras stämningen, jag vågar nästan påstå att man känner sig som hemma. I vilket fall som helst tycker jag att det skall bli otroligt skönt att få omväxling och komma bort från vardagen här i Åbo, om så bara för ettpar dagar.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar