lördag 5 mars 2011

Boooring

Alltså guud va ja har tråkit! ja vet inte när jag senast sku ha varit hemma en lördagskväll, och nu kommer jag ihåg varför.. - det är helt sjukt tråkit! har försökt få tag på alla kontakter jag har här i Åbo, men alla har något annat att göra suck. Såå här sitter jag ensam och ser på film..nåå, no ska de väl gå såhär också, måste helt enkelt vänja mig ( lära mig e kanske ett bättre ordval..) vid att göra ingenting, även fast det är lördag. man behöver faktist inte ha fullt upp helatiden... Men jag hatar verkligen att ha ingenting att göra-....

Jag väntar såå på nästa vecka, det är nämligen fastlagstisdag, och jagv hoppas på att få se en speciell person där.. ;) men chansen att det ska lyckas med min tur är lika med noll, eftersom det kommer att vara ganska så mycket människor där...nåjaa, om ödet har ett finger med i spelet igen, så springer vi väl på varandra :D

nu ska jag fortsätta se på Going the distance och efter den så blir det You again

Ha en mysig lördagskväll allesammans

Je t'aime

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar