tisdag 22 mars 2011

telefonmaraton

Hur kommer det sig att " bara prata en liten stund" oftast blir en timme eller mer då jag talar med H i telefon? Nåja, inget fel på det, det är ganska kul igentligen. Det roliga är att vi oftast inte pratar om något vettigt, utan bara snavkar en massa random skit :D Suck, nu är det deffinitivt bevisat att jag inte skall göra mer än 3 saker samtidigt - att tala i telefon, facebooka, maila och koka gröt leder till att gröten blir bränd, och jag har inger mer mjölk, och butiken är stängd, så jag blir utan kvällsmål ikväll, inte kul! men, no överlever jag väl, har nog någo nudlar undanstoppade nånstans ifall det blir kris. I moron blir det först kaffedejt med H kl 12, och sedan träff med A i stokka kl 14, för att sedan göra oss klara för kvällens blue party ;)

 ungefär sdåhär ser min kastrull ut nu... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar