tisdag 6 september 2011

gammal och gråhårig

Så var man 20. Lite konstigt känns det nog, inte för att jag känner mig äldre eller så, fast jag kanske borde? Det är väl nu man borde vara vuxen, right?

Tack alla som kom ihåg mig igår, jag hade en helt superbra dag! Lunchade först med Anna på Kåren, sen var vi en sväng via Alko och handla diverse nödvändigheter innan det var dags för att börja fixa sig i ordning. Orkar inte beskriva hela kvällen i detalj, tänker bara säga att den slutade med att vi befann oss på Fortes dansgolv och sheikkade loss med en massa random (mer eller mindre trevliga) personer, som sedan ville ha oss med på efterfest, då bestämde vi  att det nog är bäst att vi far hem,. sagt och gjort, vi hoppade i taxin och for till mitt, där vi satt och prata skit om det motsatta könet ända tills det blev sovdags.
Anna, varför kan vi aldri träffa någo normala människor? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar