fredag 16 september 2011

Only the best die young

Många  tårar faller för dig ikväll,  tårar av både sorg och saknad. Jag vill säga tack för alla fina stunder vi har haft, tack för att du fick mig att skratta av gråt, och gråta av skratt. Jag kommer aldrig att glöma dig, du har alltid en plats i mitt hjärta, var än du befinner dig. Du en en av de få människor som vet nästan precis alltig om mig, för du var så lätt att prata med, en ekel konversation kunde sluta i djupa disskusioner, och en djup disskúsion kunde sluta med skratt. tack för alla fina " jammstunder" vi hade, det var  nog bara med dig som jag kunde få musik att låta så sjukt, och så ra på samma gång!, och tack för att du alltid kunde få mig att lé, ingen skilland hur dåligt humör jag var på. Du var helt enklet för bra för den här världen. Jag kan bara inte fatta det. Livet är så jä**a orättvist, varför måste han ta just dej?? du hade så mycke att ge! Mina tankar går till alla dina nära och kära, ni ska veta att jag tänker på er en lång tid framöver.Jag saknar dig redan så oerhört mycket, och jag vet att många andra gör det med mig. Många ljus kommer att lysa upp nattens mörker på den plats där du tog ditt sista andetag. John-Einar Smeds, vila i frid, jag hoppas att vi ses ännu någon gång <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar