fredag 9 september 2011

Match made in heaven

Befinner mig för tillfället hemma i hangö igen. Har ett möte jag måste gå på i moron, och på söndag har jag lovat att gå på middag med fammo(<3) innan de kör mig tillbaka till Åbo. Hade en helt sjukt bra kväll igår, dansade så att svetten rann längs med ryggen ( ja vet att ni nog vill veta de:D) och skrattade så att tårarna nästan rann åt endel av gulisarna. Var hemma först tidigt på morgontimmarna så den här dagen har varit lite trög. Konstigt nog så har jag dock inte mått dåligt, kan bero på att vi slutade dricka i ett ganska så tidigt skede av kvällen..Nåja, jag hade roligt och det är ju huvudsaken - right? Nu skall jag gå och sova så att jag orkar i morgon, måste stiga upp redan klockan sju, suck! Godnatt alla fina, sov gott :)

den här låten har satt sig på min hjärna ( jaja Anna, om du läser det här så vet jag nog vad du tror, men nej, ja råkar bara tycka att det är en bra låt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar