onsdag 26 oktober 2011

chi-ching!

Jeij, fick lönen in på mitt konto idag, så i morgon skall jag och shoppa loss i stan ( jo mamma - ja ska spara också så ja har hela månaden ;) näe, skall inte köpa så mycket, bara lite saker jag behöver. Bland annat måste jag hitta nått bra shampoo, för mitt hår håller på att dö ut. Det har blivit helt jätte torrt - vet inte om det beror på vattnet här,eller på shampoot jag använder. Anyway så måste jag hitta nått så att det blir bra igen, borde kanske gå in i en frissa och fråga vad dom rekomenderar...

På tal om blåa kylskåp, förutom min jul och glögg himo så fick jag sån lust att se på disney filmer idag, så jag var upp och kolla på barnens filmhylla,och hitta många gamla favoriter. Så nästa gång det är fult väder så tänker jag kolla på Lejonkungen, Pocahontas,Skönheten och Odjuret, Snövit,Bambi och Ringaren i Notre Dame! Kanske jag ser någon ännu ikväll om jag inte får sömn tidigt!

 
There's a time for everyone if they only learn
That the twisting kaleidoscope moves us all in turn
There's a rhyme and reason to the wild outdoors
When the heart of this star-crossed voyager beats in time with yours

<3

Med de orden säger jag Godnatt, sov sött, dröm om alla småkryp du mött!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar