fredag 14 oktober 2011

Fick ett litet uppdrag:D

Blev befriad från kvällens barnpassning,eftersom N kom på att hon hellre stannar hemma med barnen än far på chokladmässa, inte mej emot, nu kan jag ha en skön, lygn kväll för mig själv istället, tänkte jag. Men då gav hon mig ett annat uppdrag. Det är nämligen så att föräldrarna i familjen skall gifta sig 11.11.11, och N har tydligen hört mig då jag har sjungit för barnen, eftersom hon för ettpar dagar sen frågade om jag vill sjunga på deras bröllop. Är fortfarande lite tveksam, det kommer att komma ganska mycket folk, men eftersom hon bad mig så snällt så tror jag inte att jag kan säga nej. Nu, då jag inte behöver passa barnen, kom hon med en bunt cd skivor och sa; välj två låtar som du skall sjunga under vigseln. Pluss att hon gav namnen på ettpar låtar som inte fanns på skivorna. Så jag skall spendera min kväll med ettpar tända stearinljus och en massa power/pop/rock ballader. Mysigt!




som ni ser så finns det ettpar låtar att välja mellan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar