onsdag 19 oktober 2011

jag ville tala om för dig, att saknaden e svår. Och hitta ord som gör att du förstår.

...men - det regnar INTE här i stockholm idag!

 Och när jag som vanligt steg upp kl 06.30 för att ställa fram frukosten, så hitta ja en lapp på översta trappsteget.

" Godmorgon Ida, idag behöver du inte föra barnen tll dagis, mitt möte blev inställt så jag gör det själv, så ta sovmorgon om du vill"

Sagt och gjort, den varma sköna sängen och tanken på att äta morgonmål i lugn och ro var klart mer lockande än att äta tillsammans med fem morgontrötta,skrikiga ungar. Så nu har jag sovit nästan 2 timmar till, och det var jätteskönt att kunna ligga och dra sig en stund utan att behöva stressa. Men nu börjar jag bli ganska hungrig, så skall gå upp och kika om dom har lämnat något kvar åt mig eller om jag måste gå på något café och äta frukost.

Ha en bra dag alla fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar