måndag 17 oktober 2011

Latte på tre olika sätt.

Godmorgon! Nog för att jag har varit vaken i snart tre timmar redan, men har inte hunnit sätta mig ner och skriva före nu.  Förlåt för min rubrik annars,men min hjärna e lite trött idah så jag kom inte på nått bättre. Men de fakto är att i det här huset kan man faktist få latte på tre olika sätt om man vill, har idag börjat min morgon med en Latte machiato, som tydligen är en lite starkare variant av vanlig latte! Har skypat en stund med min kära lillasyster, och lagat och städat undan efter frukosten, kan ni gissa vad det blev? Jo - tomtegröt ;) undrar vad det skulle bli för miner om jag sku koka havregrynsgröt någon morgon... Skall strax sätta mig ner och lyssna på lite låtar och sen ska ja presentera alternativen, så får ni säga vad ni tycker att jag skall välja ! Men först skall jag gå ett snabbt varv till butiken och handla lunch till mig.

Och alla italien resenärer - ha en helt fantastiskt bra resa!

här kommer lite bilder från resan vi gjorde till fasano april 2009 :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar