lördag 15 oktober 2011

Godmorgon världen.

Upptäckte denna vacka lördagsmorgon en annan nackdel med att bo i en småbarnsfamilj. Barn sover inte länge på morgonen, dom vaknar kl 7 och sätter på Playhouse Disney i rummet bredvid ( Inte i sina egna rum, köket eller vardagsrummet där uppe, utan såklart i rummet bredvid mitt -.- ) Så mina förhoppningar om en lång sov morgon sprack i tusen bitar. Suck. Har nu luggit och tittat på King Arthur och x antal desperate housewives, tänker vänta med att stiga upp tills jag hör att resten av familjen har åkt iväg, så kan jag äta morgonmål i lugn och ro.
Sen bär det nämligen av in mot Sthlm city, skall luncha med två andra au-pairer där, och kanske hitta på nått med dem ikväll!! Ser verkligen framemot att träffa lite nytt folk.

Ha en bra dag alla fina, jag berättar ikväll hur det var!(Och - jag skall försöka komma ihåg kameran så att ni även får se min dag i bild :)

Saknar er, kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar