tisdag 11 oktober 2011

you made my week :)

Idag har jag haft en otroligt kul dag i stockholm, tillsammans med två gentlemen :) Vi gjorde egentligen inget speciellt, drack lite kaffe, var på snabbvisit till McDonalds, och yrade runt i lite butiker. Tänk att så lite kan göra så mycket, det var otroligt skönt att se ettpar bekanta ansikten hemifrån! Att jag dessutom inte hade sett nåndera av dem sen forneldarna gjorde ju också att det var extra kul. Samtidigt som det var roligt, fick det mig också att inse hur mycket jag saknar alla där hemma, och tårarna rann nog då vi kramades en sista gång och sade hejdå. Som tur finns skype, och facebook och telefoner, så ni e ju inte så långt borta trots allt, och R, det är ju trots allt bara 72 dagar kvar, det går fort( måste upprepa det oftare, så kanske jag tror på det själv också...). Ångrar att jag inte hade kameran med, inte för att bilder skulle kunna göra mina känslor rättvisa, den här dagen kommer att stanna i mitt hjärta länge länge, tusen tack pojkar :)<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar