måndag 24 oktober 2011

Good morning sunshines...eller så inte!

Vilken morgon...har bara två barn den här veckan, så man tycker ju att det borde vara lättare, men nej, tvärtom! Dom här två filurerna har så svårt att sitga upp på morgonen, och när deras "bonus syskon" inte är här och härjar på morgonen så går det ännu trögare. Nåja, efter lite ( läs Mycket!) gnäll och snäppet höjd röst fick jag dem att stiga upp. Sen var det fel frukost, och fel kläder, och vädret var inte heller det bästa. Så det var två surpuppor jag lämnade på dagis idag. I kaoset så hann jag inte fixa mig helt färdig, så hå¨ret stod på ända, och inget smink hade jag heller. Haha, dagis tanterna måste nog ha undrat lite, var säkert knallröd i ansiktet efter att ha halvt släpat barnen efter mig hela vägen. Så är det i bland, nog blir det bra.

Idag kommer mommo å mofa på besök, eller vi skall träffas i stan, dom har med sig lite grejjer som jag lämnade efter mig/ inte fick med. det skall bli kul att se dem!

Jag och Ellie på " Strand" på lördagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar