tisdag 18 oktober 2011

och det regnar här i stockholm idag....

Värsta stormen där ute, regnet har öst ner hela dagen, blev totalt genomblöt ( eller, dyngsur, som man säger här) när jag hämtade barnen från dagis, och det är en promenad som tar ca 7 minuter om man går ganska raskt. Tycker egentligen att både hösten och vintern är ganska mysiga årstider, det är bara vätan och kylan som drar ner på poängen.
Jag älskar att tända en brasa,eller en massa ljus, sätta på bra musik och bara sitta å äta choklad och kanske dricka ett glas vittvin i bra sällskap! 

Sku no gärna ha nån att mysa med just nu...


Och när jag hör din röst så nära mig, då inser jag med ens hur jag har saknat dig.
 Så mycket som jag vill ha sagt ,
av all jag tänker på, men det blir bara tomma ord ändå.


Här har internet haft smärre problem hela dagen, därför har jag inte uppdaterat före nu. Fick nästan panik redan då ja insåg att jag inte kunde kolla min mail, har blivit så beroende av den nu, när det är så dyrt att ringa till alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar