måndag 17 oktober 2011

Såå, vilken låt skall jag välja?:)

jaa, the moment of truth, eller något liknande:P nu får ni se min alternativ, och säga er åsikt, vilken låt skall det bli.

Den första jag valde är Sonja Aldéns - du är allt.



Alternatvi 1.

Sonja Aldén - nån som du

Alternativ 2  är en klassiker - Savage garden, truly madly deeply



Alternativ 3. Marie Fredriksson, ännu doftar kärlek


alternativ 4. Kent - utan dina andetag

alternativ 5. Molly Sandén - så vill stjärnorna


Alternativ 6. - Elton John - your song


Alternativ 7 - Marie Fredriksson, där du andas




Alternativ 8 . Idols All stars - All I need is you

det här var alltså dom jag har funderat på, av dom alternativ jag fick att välja mellan. Men om ni vet någon annan, exceptionellt bra bröllopssång, så får ni självklrt komma med förslag, tack! :)

5 kommentarer:

  1. hihi, hur gissa ja att du sku välja den? ;)

    SvaraRadera
  2. Nej UTAN DINA ANDETAG<3 ... Men Your song e ocksån bra :)

    SvaraRadera
  3. haha, ja får väl sjunga 3 låtar ;)

    SvaraRadera
  4. UTAN DINA ANDETAG!!!! :D Den har min bror sagt att ja ska sjunga på hans bröllop ;)

    SvaraRadera