måndag 24 oktober 2011

visst kan man dricka glögg i oktober?

Oj vilken himo jag fick på glögg mittiallt, villhavillhavillha!   morgon måste jag nog gå och titta efter glögg i matbutikerna, i alla fall i Finland brukar det finnas glögg den här tiden på året, visst?

 Var alltså och träffade mommo och mofi till solna centrum, som låg närmare än jag trodde, det tog bara ca 15 minuter härifrån med tunnelbanan. ( Jo - det är nära!) Vi drack kaffe, åt varsin mazarin och pratade lite strunt. Sen var de tvugna att åka eftersom de sku köra 2.5 timmar till Ankis. Så de for iväg, och det gjorde jag med, släpandes på en relativt tung väska, men det gick okej, behövde inte bära den så långa sträckor.tack och lov för tunnelbana måst jag säga! Så nu har jag äntligen mina älskade noter här, kan inte förstå att jag lämnade dom efter mig! Även lite välbehövda varma kläder fick jag med, och så hade mommo varit snäll och köpt choklad åt mig - tack!

I moron skall jag till Skansen med Petter, Karin och barnen, det skall bli riktigt kul, måste bara se till att komma ihåg kameran!

Godnatt alla fina <3


 Hihi - jag bara måste ;)
Kankse jag träffar den här filurens kusin i morgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar