söndag 16 oktober 2011

Solsolsol!

Oj vilken fin dag det är här i Stockholm idag! Dock vaknade jag än en gång kl 7.30 av att ungarna började skrika...jaja, nog vänjer jag mig väl med tiden! Har nyss ätit frukost, som bestod av ett helt sjukt gott bröd ( hade en massa nötter och grejs i sig!) och en kopp café mocka ( Jo, dom har en kaffemaskin - lyxigt va?) Sen hoppade jag snabbt i duschen.. ( varför säger man att man hoppar i duschen btw, eller e det bara jag...?) och nu har jag fixat mig klar, skall bara föna lejon manen min så är jag färdig. Borde texta P och fråga vilken tid jag skall infinna mig hos dem, det tar ju sin lilla tid att ta sig dit, en halvtimme tror jag, om aspårvagnen och tunnelbanan vill samarbeta och gå någorlunda nära varandra tidsmässigt! Tänk, lika lång tid som det tar mellan Hangö och Ekenäs spenderar jag nu bara för att ta mig till andra sidan stan, och då är det ändå inte helt längst bort. Känns konstigt tycker jag, även om jag tycker att tidens som går mellan H och E tar längre än den där halvtimmen på tunnelbana...wierd.

Ha en underbar söndag alla fina, vi hörs ikväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar