onsdag 19 oktober 2011

Rubrikdilemman.

Jag hatar att komma på rubriker. Tycker alltid att det borde vara något smart, men vääldigt sällan kommer man på någo. och då man kommer på nått, så har man redan postat inlägget med någon halvlam rubrik, och är för lat för att ändra det. 

Lyckades faktiskt nyss ta mig ut på en 45 minuters promenad mellan regnskurarna, utan att bli blöt!

Idag kommer barnens ( eller, tvillingparets) mommo att komma, det skall bli intressant att träffa henne! Hon ska även ha barnen på söndag, så jag är ledig hela den dagen också, och på freda så behöver jag bara lämna dem på dagis. Ser framemot fredagen, skall nämligen ut på "ettpar" med några flickor, varav en är britt, dom andras nationaliteter vet jag tyvärr inte. Kul skall det bli i alla fall, kanske vi bongar någo snygga ( förhoppningsvis rika) stockholmare ;)

Oj vad flummigt det här blev, igen, ber om ursäkt :D Nu ska jag traska iväg till dagis så att dom stackars barnen inte tror att dom är bortglömda, höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar