måndag 10 oktober 2011

två evighets sekunder, tre korta andetag

Sådär, nu är badrummet räddat, barnen stoppade i säng och kvällmålet undandukat. Min tanke var att skriva något smart, men nu har jag ju glömt vad det var, damn it. Förutom att steka korv och fixa bubbelbad har jag fakttiskt organiserat(ja, ni läste rätt JAG har organiserat) mitt rum, flyttat kläder från kappsäck till lådor och galgar, osv.

Kan i alla fall berätta att jag ser framemot morgondagen, skall nämligen träffa R i stan, han e här och skall se på nån fotismatch, och gissa om jag blev glatt överraskad då han berättade det?! trodde ju att jag inte skulle få se nån av er innan jul, och så hinner jag inte ens vara borta en vecka innan en av dom bästa dyker upp, det kan inte bli mycket bättre. You made my day, as always ;)
Kom även att tänka på att en annan släkting bor i krokarna, så vi skall också träffas inom den närmaste tiden. Det skall bli kul, vi har inte sets ordentligt på flera år.

I morogn skall jag även sätta mig ner och googla körer, måste få sjunga igen, jag blir nog galen annars. Så om nån har nått bra tips på en kör,eller annan musikverksamhet jag skulle kunna joina i stockholm, så säg gärna till! Borde även söka upp en frissa och beställa tid tills jag får lön, sku verkligen behöva göra något åt min hårfärg.

Nu har jag nog inget mer på hjärtat, skall fara och sova så jag orkar väcka barnen kl 7 i morgon bitti, sov gott <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar