lördag 22 oktober 2011

Saturday night fever

Kom nyss hem från besök på Hard rock café, dit jag for med Birgit. Tönkte att vi skulle äta lunch, men ingen av oss var egentligen hungrig, så vi drack bara kaffe, och prata strunt i två timmar. Kom ihåg kameran så några bilder får ni se ;) Måste nog skaffa åt mig en billig liten kamera att ha i väskan, vågar ju inte ta min pärla med mig på krogen, skulle inte just hrama lite om den blev glömd någonstans,eller påspilld.

en väääldigt dålig på mig från igår:, e tyvärr världens sämsta på att fota mig själv

söta birgit

hard rock café ballonger ;)

sku gärna ha lika bra utbud i mitt barskåp ;)

i skrivande stund lockar jag även mitt hår, så hoppas att jag inte bränner något. Skall strax iväg till Ellie, som bor på Lidingö, skall bli kul att se hur hon bor!

Have a great evening-  ' cause I will ;)

puss alla mina fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar