torsdag 13 oktober 2011

Excited!

Jag ser verkligen framemot att det blir veckoslut, inte minst med tanke på att jag bara har en väckning kvar och sen tre dagar paus, eftersom N alltid väcker dem på måndag morgon.

I morgon skall jag vara barnvakt tillsammans med nån som heter Martin, hoppas att han är trevlig! Föräldrarna skall gå på någon chokladmässa, och dom tyckte så synd om mig som skulle måsta vara ensam med barnen en fredagkväll, så dom skaffade sällskap åt mig, vilket jag tycker att är ganska snällt!

På lördag skall jag träffa två andra au pairer i stan, får se vad vi skall hitta på. Tycker att det skall bli heöt sjukt roligt och intresant att träffa nya människor - det var ju dels därför jag kom. Måste komma ihåg att ta kameran med så att ni får se bilder sen!

På söndag skall jag på lunch/middag till P&J, som jag inte har sett, eller umgåtts med, på flera år tror jag, det skall bli helt superroligt att se hur dom bor, kom inte ens ihåg att dom bor här innan Heidi påpekade det, tack! Man brukar säga att släkten är värst, men i det här fallet håller jag inte alls med,eller, till största delen inte i alla fall ;) Och det bästa är ju att den finns till hands lite överallt, hittar ju nästan mer av den på den här sidan av viken, i lite olika delar av landet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar