torsdag 20 oktober 2011

It was only just a dream.

Godkväll!

Har nu nästan varje natt sen jag kom hit drömt en massa drömmar, och alla möjliga slags människor har varit med i dem, människor som jag inte har sett eller tänkt på, på evigheter. Och nästan varje gång när jag har gått i en butik så har det spelats någon låt som får mej att tänka på någon kompis där hemma. Eller så e det kanske bara så att det är dom låtarna jag hör extra bra och ignorerar dom andra? Måste nog skärpa mig, det går inte att stå och bli tårögd i matbutiken bara för att dom spelar Danza kuduro, Written in the stars eller någon annan av "våra" låtar. ( Med våra menar jag här varendaste en person som jag kopplar ihop med någon låt, kan inte börja skriva allas namn och alla låtar hit, ni skulle inte ens orka läsa hälften :D )

Haha, tror att min röst kommer att ha utvecklats aningen när jag kommer tillbaka, det är länge sedan jag har sjungit så mycke som jag har gjort under dom tre veckor jag har vait här. Kan lungt säga att det har blivit minst 3-4 timmar varje dag, skulle inte förvåna om min röst höjs med ett tonsteg eller så. Kul! Eller så överanstränger jag den och det blir knutar på stämbanden....hoppas på det första!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar