onsdag 26 oktober 2011

Rosa dag!

Sitter som bäst och ser på " Rosa bandet galan" som sänds på sveriges tv3. Det handlar alltså om att skänka pengar till förmån för bröstcancerforskning - otroligt viktigt tycker jag! Otroligt tycker jag också att det är hur jätteduktiga svenskarna är på det här med olika galor. Dom samlar lätt ihop 4-5 miljoner euro ( 40-50 milj. kronor) medan jag tycker att Finlands " elämän lapset" konserter och så vidare inte alls drar lika mycket. Kan bero på att det i sverige finns fler berömda artister som " drar", pluss att det ju är större befolkningsmängd här än i finland.  Bli otroligt berörd av alla historier de berättar, och jag tycker att det är fantastiskt hur forskningen går framåt helatiden! Rosa bandet grejjer finns att köpa nästan överallt, och det behöver inte kosta så mycket.
Kom ihåg att Varje Slant Räknas, så om ni känner att ni har lite slantar över, så tycker jag att ni skall köpa en rosa bandet grej - det tänker i alla fall jag göra. ( har faktist redan ett band, och en stekpanna!)



Såhär snygga armband finns det!
Eller så kanske du tycker om cupcakes?

 I behov av en ny plattång?

Som ni ser, alternativen är många!

2 kommentarer:

  1. Cucakesen sku ja kuna köpa bara för att de e cupcakes ;)

    SvaraRadera
  2. Hihi, dom sir ganska goda ut ;)

    SvaraRadera