fredag 21 oktober 2011

Elinor Elisabeth, du är saknad!


JAG SAKNAR DIG!!  fick så lessamt när ja prata me dej nyss så måste titta på lite gamla bilder, och tänkte att jag ju kan dela med mig av ditt vackra face ;)

Måste bara säga att jag har världens
Bästa,
Tokigaste
Sötaste
Gulligaste
Tånttigaste
Roligaste
Vackraste
 mest Skönsjungande
 mest Begåvade
Underbaraste

Lillasyster!!

Nyår 2010-2011!! Dancing på G

En extremt gammal bild!

I think it was regatta...

Förlåt fö den dä bilden, men måste bara :D eget fel när du poserar så fint ;)



Vackraste ansiktet på jorden!

In Teeinala :))

Ja, och så måste jag ju såklart ha din andra hälft med på bild också ;) ni e no så söta!
Middag hos mommo, de va chokladmousse till efterrätt!



Du är även världens bästa lillmoster :)

<3

Ibland går det tyvärr inte alls som du vill..men den där minen var vanligare då du va liten ;)

Också nyårsafton, lyckades ta en ganska fin bild trots att det var mot den senare delen av kvällen... :D

Haha, Elli va allt tokigt ha inte vi hittat på? och visst strider vi ibland, men det gör väl alla syskon, och efter regn kommer sol, oftast i alla fall. Nu hoppas jag att du har det underbart dit i värmen, och du, det är bara 65 dagar till julafton - Inte länge alls! Vi skypar direkt när du ha kommit hem å kan, så får du berätta allt.

 Älskar dig tösen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar