torsdag 13 oktober 2011

One day to go

´Börjar bli smått galen på dom här morgnarna. Annars e "mina ungar" ganska gulliga, snälla och söta, men på morgonen e det som om dom alltid sätter den tvära sidan till, eller har stigit upp på fel sida av sängen. Det är fel bröd, fel frukostflingor, fel mjölk, och varför finns det inte risgrynsgröt? Gaaaaah, dom gör mig galen!!. Men, återigen, så fort vi har tagit oss igenom frukost och påklädning, och äntligen står utanför dörren och skall gå till dagis, då förvandlas demonerna till änglar. Nåja, nu är det bara en morgon kvar av den här veckan, och jag tror att deras mamma ska vara hemma och väcka dom i morgon bitti, vilket gör det hela lite lättare.  ´Nu tror jag att jag skall ta en snabb dusch och sedan gå och sätta mig på någo mysigt café och njuta av Stockholm, vi hörs senare, ha en bra dag alla fina! <3

 sådär snälla och söta sku barnen alltid kunna vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar