tisdag 4 oktober 2011

Förlåt!

Förlåt, alla som jag älskar och som älskar mig och som råkar läsa det här. Jag är så jätte ledsen för det här kaoset, och jag önskar att jag hade varit modigare nog att bara berättat hur det var, iställe för att vara feg och sticka iväg som jag gjorde, men ni måste förstå att jag inte såg någon annan utväg. Elli, jag hoppas att du kan förlåta mig, jag älskar dig så mycke, och jag sku inte kunna ha en bättre syster. Om ettpar dagar skall jag sätta mig och skriva ett långt mail till dig, så kanske du förstår lite bättre. Lillasyster jag är så ledsen, och jag saknar er så otroligt mycke, allihopa. Och kom ihåg att det här inte är förevigt, jag kommer att komma hem, jag behöver bara lite tid för mig själv. Det viktigaste är att ni vet att jag är okej, jag är säker, jag har mat på ett bord och tak över mitt huvud, snälla var inte oroliga, jag klarar mig! puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar