söndag 16 oktober 2011

Lyxig Söndag!

Hola världen!

 Kom nyss hem från en jättetrevlig kväll med Petter och Jenni - tänk va kul det kan vara att träffa släktingar man inte har sett på länge! Vi åt en supergod middag som bestod av kyckling, klyftpotats, en sås gjord på youghurt och soltorkade tomater, sallad med mozzarellaost som tillbehör. Mums! Till efterrätt blev det chokladsufflé ( som deffinitivt var bättre än den dom gjorde i top chef deserts only!) fick även ett bra tips på välkomstdrink :) Tusen tack för en bra kväll, det skall definitivt göras om!
Glömde tyvärr min kamera, så lånade den här bilden från google - men jag lovar att dom vi gjorde såg minst lika goda ut! ;)


I morgon är det väckning halv sju som vanligt, suck. Hoppashoppas att ungarna är på bra humör, skulle inte orka ta en strid igen. Börjar dessutom känna mig lite flunssig, hoppas att jag inte blir sjuk. Skulle ju vilja ha rösten i toppskick när jag skall sjunga på bröllopet! Tur så är det ettpar veckor dit ännu, så jag hinner öva upp den igen ifall jag skulle bli hes nu. Men ni kan väl hålla tummarna för att jag hålls frisk?

Jag har valt en låt, och i morgon tänkte jag lägga upp lite alternativ för låt nummer två här, så ni får hjälpa mig att välja!

Nu e det nog sweet dreams, sleep tight, love you good night!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar