fredag 28 oktober 2011

idag har jag

 - Lärt mig att om en butik har flera olika ingångar skall jag lägga på minnet vilken jag kom in igenom, annars står man plötsligt på en helt okänd gata och har ingen aning om vart man skall gå!
- Gått in i en bokhandel och klarat av att gå ut igen med endast en bok, fast det fanns säkert 20 jag ville ha.
- Sett mig omkring i ett 10 tal klädbutiker, utan att köpa något!
- Klippt håret hos en okänd firsör, och blivit nöjd med resultatet ( det känns jättekort, fast hon bara tog bok ca 4-5 cm å klippte upp det lite!)
- Ätit sushi till lunch
- Bakat havreflarn med Alice ( nog för att det var lite nervpåfrestande att baka med en 9 åring som todde att hon vet allt, men det gick fint ändå!)
- Inte hittat en skjorta/klänning att ha på bröllopet, så det får bli nästa veckas projekt...

Börjar snart bli aningen nervös, skall idag "provsjunga" för familjen och N:s föräldrar, hoppas att dom gillar det...(egentligen så skall jag bara repetera med den som skall kompa mig,men dom ville så gärna lyssna, så alice - som är stort idol-fans, kallade det för en audition ;)

1 kommentar: